fredag 1 april 2011

Grabbarna Sundström fick storstryk i Den försvunna diamanten!

6 kommentarer:

  1. Nu fattar jag ingenting?! Hur kan jag ( Åsa) kommentera i Joels namn???

    SvaraRadera
  2. Oja! Och jag njöt hela tiden! :D

    Hmm.. Jag har ingen aning. Vi får fråga datanissen himself! Fast det är ju lite typiskt Joel att smyga sig in lite här och där.. ;)

    SvaraRadera
  3. Jag hävdar handhavandefel, misstolkningar av regler samt fusk inom ramarna för regelverket! Men att du inte har bilder från de två efterföljande omgångarna? :)

    SvaraRadera
  4. Misstolkningar av regler? Du som lusläser reglerna varje gång ett nytt spel tas fram. :P Hmm.. mja.. kameran pajjade?

    SvaraRadera
  5. Lusläser? Jag granskar dom noga, flera gånger om så att det inte finns utrymme för fusk och så att mina vinster sedan inte kan överklagas av griniga motspelare som försöker hitta småsaker eller kryphål för att sänka mig!

    Om ingen läser reglerna och ser till att de efterföljs så har vi tillslut anarki! Så kan vi inte ha det! =)

    SvaraRadera